پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۲۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۳۳۳۴۲ مورد

دوشنبه ١٢ مهر ١٤٠٠ ساعت ١٤:١٦ ب.ظ   ( بازدید : 126 نفر )

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برپایی چادر سلامت با هدف آموزش در پیشگیری از بیماری کرونا و آگاهی بخشی عمومی و افزایش مشارکت مردم در واکسیناسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر اکبر صولتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و لزوم آموزش همه آحاد جامعه، چادر سلامت در محل ستاد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برپا شد.
وی عنوان کرد: در این چادر، آنچه باید در مورد واکسن کرونا بدانیم، مراقبت های قبل و بعد از تزریق واکسن، آموزش های پیشگیری و مقابله با کووید۱۹، نکاتی که مبتلایان باید بدانند، نکاتی در مورد ابتلای فردی از اعضای خانواده، پروتکل خرید اقلام غذایی در راستای کرونا ویروس و چگونگی تهیه مواد ضدعفونی و ضدعفونی کردن محیط از طریق آموزش حضوری و پخش بروشور ارائه می شود.
دکتر صولتی بیان کرد: چادر سلامت از 11 تا 13 مهرماه از ۹ تا ۱۴ برپا است و مردم می توانند با مراجعه به این چادر، سوالات مربوط به حوزه کرونا را با همکاران ما مطرح کرده و پاسخ مناسب را دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان پزشکی علاقمند در تمامی مقاطع می توانند در برنامه «چادر_سلامت» و پویش «من واکسن میزنم» با هدف آگاهی بخشی عمومی و افزایش مشارکت مردمی شرکت داشته باشند.


منبع : 2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.